středa 26. června 2024

Rozhovor s Sanka Sakurakoo Kamioto

Jak víš, že trpíš depresí?

Mala som úzkosti a keď niekto spomenul niečo čo ma bolelo tak som sa vždy rozplakala necítila som v sebe tú iskru a mala som falošný úsmev ktorý nikto nevidel ako sa zamnou doma zavreli dvere plakala som
Byla jsi u odborníka?

Nie nebola som

Bereš nějaké léky?

Nikdy som lieky nebrala

Pomáhají ti léky?

Nikdy by mi nepomohli

Jakou máš léčbu?

Žiadnu nemám

Byla jsi někdy hospitalizovaná v psychiatrické léčebně?

Nie nikdy som nebola

Pokud ano, pomohli ti tam?

_____

Jak u tebe probíhá deprese?

Pred ľuďmi vyzerám že ma nič netrápi a že som šťastná ale vo vnútri umieram

Jaké máš pocity a myšlenky?

Dosť sa zhadzujem a pocity strach smútok úzkosť

Co ti pomáhá?

Môj fr kamarati niekedy alkohol

Sebepoškozování, dělala jsi to někdy?

Iba raz keď som sa v opytom stave pohádala s bývalým dva ťahy mám na ruke

Pokusila jsi se někdy o sebevraždu?

Nebola to ako keby samovražda ale jebla som do potoka a skoro som neprežila

Měla jsi někdy myšlenky na sebevraždu?

Jop hlavne keď sme sa hádali v skupine

Myslíš na to, že by jsi byla ráda mrtvá?

Niekedy hej

Trpí, nebo trpěl někdo v rodině depresí?

Áno moja mama



6 komentářů:

  1. Krásne napísané a ďakujem že som mohla byť jednou z mnohých ľudí ktorých si sa pýtala❤️

    OdpovědětVymazat