úterý 8. října 2024

Pořád samé problémy


Do prdele teď hrozí že skončím na ulici zase. Já už fakt nemůžu. 😭 Pořád samé problémy, celý můj posraný život. K tomu je podzim a blíží se zima. Na konci roku 2018 jsem skončil na ulici v těch největších mrazech -25, -26°, i víc na čtrnáct dní. A teď na podzim, před zimou hrozí, že tak dopadnu znovu. Prostě mám velké problémy s úklidem a už mi s tím nikdo nepomáhá, předtím alespoň partner uměl uklízet, ale dlouhodobě na to sere, takže je tu bordel, občas se nějak vzchopím a uklidím alespoň základ, ten největší bordel, ale uklízet úplně dokonale neumím a nejhorší je, že nedokážu ten pořádek udržet, takže netrvá dlouho a bordel je zpátky. A hrozí, že mě partner opustí, už zase, tentokrát po šesti letech, nikdo to semnou tak dlouho nevydržel. K tomu až třetí pokus. Takže budu na všechno úplně sám, ale to jsem už delší dobu, opora mi stejně prakticky nikdy nebyl, jen občas když měl světlou chvilku. Doufám, že se mi podaří uklidit, tak že nás nevyhodí, alespoň pro teď. I když to dlouho nevydrží, ale alespoň na tu kontrolu. Avšak jelikož mám těžké problémy s úklidem, tak nás stejně vyhodí, ale chce to nějak trochu zpomalit, než se mi podaří vyřešit situaci, což bych ovšem musel mít štěstí, abych tu situaci opravdu vyřešil. Mám invalidní důchod od 18 let, takže na normální byt nemám peníze a k tomu lidi s invalidním důchodem nechtějí, radši si vyberou někoho kdo nemá invalidní důchod, jednou jsem rok žil v 'normálním' bytě, jenže po roce mě vykopli. Takže je to v prdeli. Káva, cigarety a metal na nervy. Takže další díl povídky bude bůh ví kdy, protože teď musím řešit něco úplně jiného. 

2 komentáře: