čtvrtek 6. června 2024

Cesta nikam


Kam vlastně jdu? Kam vlastně vede moje cesta? Mám svůj cíl své cesty, jenže je v nedohlednu a vypadá to, že to ani nevyjde, můj směr je dávno jasný, ale cesta k tomu cíli je dost těžká a můj cíl je asi nedosažitelný, ale žádný jiný cíl nechci, tohle je pro mě nejdůležitější věc, na ničem jiném už mi nezáleží, než aby se mi splnil největší sen a moje největší touha, mé srdce už touží jen po tom, aby jistý sen a cíl konečně vyšel, jenže už jsem z toho tak unavená, stále se to akorát sere a navíc to teď vypadá, že se to ani už nikdy nestane a že se to už nikdy nesplní a to mě uvnitř mučí a dohání mě to k šílenství, už mi z toho totálně mrdá. A jestli se to tentokrát zase definitivně posere, jestli už neposralo, tak to už dost pravděpodobně nikdy nevyjde a mohu na to, že se to splní rovnou zapomenout, což mi z toho totálně mrdá, mučí mě to a úplně z toho šílím. Už fakt nevím co mám dělat, jak dosáhnout mého snu a cíle, když se do toho stále někdo a něco sere... Takže moje cesta už asi nevede nikam.. Nemám sílu dál bojovat, ale nechci vzdát můj sen a cíl, avšak nevím jak toho dosáhnout...

2 komentáře: