středa 5. června 2024

Nechuť


Nemám náladu na nic, energii, sílu ani motivaci. Hlava plná myšlenek, málo spánku, nechuť k jídlu, už se mi zase vrátil i ten stav, kdy skoro vůbec nejím, zase se mi vrátilo i nechuť k jídlu, ani nevím kdy naposledy jsem byla v tomhle stavu, že jsem už ani nejedla, opět se musím nudit do jídla, nemám chuť na cokoliv. Nevnímám čas, nějak už zase moc rychle utíká, nevnímám pomalu vůbec nic, i když si pustím hudbu, tak ji vůbec nevnímám, ani nevím že vůbec hraje, jen na chvíli si uvědomím, že je vůbec nějaká hudba puštěná, i když si pustím film, nebo seriál, tak děj nijak extra nevnímám, jsem ve svých myšlenkách, bolesti, utrpení a žalu. Modlím se a prosím o ukončení toho utrpení, bolesti a prosím o pomoc celý vesmír, o trochu toho štěstí a radosti, o to aby nám to konečně vyšlo, ale cítím se už jako úplný blázen, i když cítím a vím že to je skutečné, prosím celý vesmír o pomoc, o pomoc ve splnění mých nejhlubších přání, snů a hlavně mého jediného cíle... Protože to sama nezvládnu... Divný sny, který mě děsí a zároveň je vůbec nechápu... Snažím se, vážně se snažím, ale já už prostě nemůžu... Nevím co mám dělat, ani jak docílit mého jediného cíle, to mě mučí a dohání mě to k šílenství, už mi z toho totálně mrdá... To chci vážně tak moc? Jen být konečně šťastná? Mít konečně klid? Očividně toho vážně chci moc, když dostávám převážně jen utrpení, bolest a šílenství, strach, hrůzu... Vím, že toho máš všemocný vesmíre plné ruce a já tě akorát otravuji... Ale jestli mi nedokážeš pomoct ani ty, tak to už to nedokáže nikdo... Ale pokud to nevyjde a nemá vyjít, tak nechci existovat... Už jsem ze všeho tak moc unavená, po věčnost trpět, komu by z toho nemrdlo? Muset to všechno prožívat pořád dokola? Už dlouhodobě je mi hrozně... A dlouhodobě nemám náladu vůbec na nic, nic už mě nebaví, to co mě aspoň trochu bavilo mě už nebaví, nic už mě nenaplňuje... Každou chvíli mi zničehonic začnou téct slzy z očí, a mám pocit že mi praskne hruď, přes tu bolest ani nemůžu dýchat.. Ta bolest mě dusí, že se nemohu nadechnout, sevře se mi hruď tak že mám pocit, že mi pukne a rozletí se kolem...

Žádné komentáře:

Okomentovat