pondělí 24. června 2024

Do kouta


Jak jsem to do prdele dopadla?! Nikdy bych nevěřila, že dopadnu zrovna takto. To už je vážně v prdeli tohle. Říkala jsem si, že tohle nikdy dělat nebudu, ale dopadlo to tak, že to dělat začínám. Nikdy jsem nevěřila, že by mě někdo dokázal zahnat až tak moc do kouta, že bych v podstatě neměla na výběr. Nechtěla jsem se do tohoto bodu vůbec dostat, jenže bohužel dostala. Nechtěla jsem, aby to takto dopadlo, jenže dopadlo. A ty jsi úplně dojebal, tím co jsi udělal a moc dobře mě znáš, takže moc dobře víš jaký na to mám názor a jak to vidím, i to jaký velký problém to pro mě je. A to co jsi mi k tomu řekl, je absolutní nesmysl, pouhá zasraná výmluva, protože mi to nedokážeš říct do očí, sice nevím jestli je to skutečně možné, ale nikdy jsem to neslyšela ani nečetla, že by se něco takového mohlo stát. Moje hlava to vidí akorát jako další fakt hnusný naschvál, další věc jak mi ještě víc ublížit. Prostě další a dost hnusný naschvál od tebe, tímto si mi dal najevo že ti na mě už fakt nezáleží vůbec, sice jsi tvrdil že to nebylo naschvál, jenže bylo. Další důkaz toho, že už jsem ti opravdu naprosto u prdele. Nedokážu to prostě přejít. Tímto co jsi udělal, jsi mě zahnal definitivně do kouta a začínám dělat to co jsem myslela, že nikdy dělat nebudu. Sice nevím jestli se tím potopím ještě hlouběji nebo ne. Ani nevím jestli je to opravdu dobrý nápad, ale nedal jsi mi na výběr. Když jsi udělal tohle do toho všeho, tak si to musím nějak vyřešit, když to nejde s tebou budu to muset vyřešit s někým jiným a můžeš si za to všechno sám, znáš mě už dost dlouho a v tomhle úplně, takže jsi moc dobře věděl, že to nedokážu uvnitř mě zvládnout a jak to dopadne. Vážně jsem doufala, že to neuděláš, ale bohužel omyl, udělal jsi to. Moc dobře to víš tak proč jsi kurva musel udělat? A taky myslel jsi to vážně, že mě už pár dní nemiluješ?! Ale odpovídalo by to, jinak by jsi to neudělal. Ano je to tak. Tímto jsi mi to ukázal dostatečně a i řekl, myslím že po tomto se už ani ptá nemusím... Sice nevím jestli to zvládnu, přímo tohle, ale určitě se najdou jiní než ty... Tohle už byla pro mě už poslední kapka, jen komu jsi tím ublížil víc? Mě nebo opět akorát sám sobě? No to už ukáže čas, jestli touto píčovinou a debilitou a nesmyslem, jsi ublížil víc mě či sobě. Ale jestli jsi se celou dobu snažil a chtěl mě ztratit, tak se ti to povedlo. Tímto co jsi udělal jsi o mě už přišel úplně... A vím, že jsi to moc dobře věděl, jak na to budu reagovat, jenže tobě je to jedno....

Žádné komentáře:

Okomentovat