pondělí 24. června 2024

Šikana


Šikana na táborech

Z toho až tak moc vzpomínek nemám. Ale vím, že jsem na tábory jezdila už od dětství. A už tam mě šikanovali starší děti, podkopávali mi nohy, ano šikana už od dětství. Ani v pubertě to nebylo lepší. Tábory jsem z celého srdce nenáviděla, nerada jsem na ně jezdila, ale musela jsem a bylo to peklo. Ale když jsem byla starší, tak už to byla psychická šikana. Stále jsem se snažila přemluvit mámu abych na ty tábory nemusela, neúspěšně. Jsem prostě úplně jiná než ostatní kolem mě a to je pro ostatní problém. 

Šikana v dospělosti

Zažila jsem i kyberšikanu. 

Klasicky mi máma nevěřila, že po mě někdo jde a že mám nepřátele, u kterých nevím jak vypadají, jen u pár jedinců jsem věděla kdo po mě jde. Máma si myslela, že jsou to zase nějaký moje bludy, že je to tak jak to mám celý život, ale nakonec mi uvěřila. Po jistých věcech. 

Začali mi chodit vážně hnusný sms, z internetu, jak jsou ty stránky odkud jdou poslat sms zadarmo a nejde vidět číslo, pokaždé přišla z jiné stránky, tudíž se to nedalo dohledat. Byly to fakt hnusný sms, až výhružné, pak jsem se bála vůbec chodit mezi lidi, mohl to být kdokoliv. Už dávno si nepamatuji co v nich přesně bylo, jsou to už roky, tak deset let zpátky. 

Mám pocit, že jsme pak byly s mámou kvůli tomu na policii, to nahlásit, protože vím že po nějaké době ty sms najednou přestali chodit. Až tehdy mi máma začala věřit, že to opravdu nejsou jen moje bludy a že to není, tak jak to mám celý život, jak si původně myslela. Díky tomu začala být skutečně znepokojená, že mi někdo fakt ublíží. 
____
Po několika letech mě začal někdo šikanovat z falešného účtu na Facebooku, respektive ta osoba měla mraky stejných účtů, úplně stejných. Ten mě zase začal dost hnusně pomlouvat v různých skupinách, když jsem si chtěla najít kamarády, jenže pod každý můj příspěvek psal fakt hnusný komentáře, ale horší bylo co v nich bylo, fakt hnusný lži a pomluvy. Začalo to po mém propuštění z psychiatrické léčebny, ty komentáře často a prakticky všechny patřili k mému pobytu tam, bylo poznat že ta osoba absolutně nic neví o tom, jak to tam skutečně chodí, protože ty jeho nesmysly by tam nešli. Některý ty komentáře by se už dali považovat za výhružné. A jelikož lidé jsou mrdky, tak se k němu někteří lidé přidali. Bylo úplně jedno kolikrát jsem ho dala do blokace, vždycky pokračoval z dalšího falešného účtu. Bylo úplně jedno kolik nových profilů jsem si vytvořila, vždycky si mě našel. Po nějaké době mi začal psát i zprávy. Nedalo se ho zbavit. 

Po nějaké době jsem to řekla mámě, protože už jsem z toho byla fakt zoufalá a skoro mě dohnal k sebevraždě. Nakonec jsme ho nahlásili na policii, kteří nám řekli že ho nedokáží najít a zjistit kdo to vůbec je, a že s tím nemohou nic udělat. 
Nakonec mi napsal, že ho ani policie nezastraší, ale netrvalo dlouho a dal mi pokoj. 

Z těch skupin jsem odešla, momentálně má jiný účet s jiným jménem, ale kdyby jsem tam něco dala začal by znovu. Před pár lety jsem do těch skupin dala pár fotek a zase tam psal ty svoje sračky a nesmysly, takže tak.
____
Je toho víc, ale o tom někdy jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat