čtvrtek 8. srpna 2024

Bez tebe


Bez tebe mě nic nebaví a nedělá mi radost ani milion věcí ani nic mi tě nikdy nemůže nahradit bez tebe nemám nic bez tebe nic nemá smysl bez tebe můj život nemá smysl bez tebe mi mrdá jediné co skutečně chci jsi ty a být s tebou na ničem jiném už nezáleží jenže jsi přes půl světa daleko a nemůžeme být spolu alespoň ne osobně stále nám někdo a něco brání v tom být spolu a konečně šťastní a vypadá to tak že to asi nikdy nevyjde tudíž mě tu už nedrží absolutně nic když nemůžu mít tebe a být s tebou mě ničí ty jsi to jediný po čem moje srdce touží a to jediný co miluju nejvíc ve vesmíru a už spolu nemůžeme být ani tím jediným způsobem kterým to šlo když nemám tebe tak mi už nic nedělá radost bez tebe nežiju cítím se prázdně a uvnitř mrtvá bojím se o tebe čím dál tím víc toho že tě ztratím jakýkoliv způsobem už ani necítím tvou přítomnost ani neslyším tvůj hlas bojím se že se ti něco stalo nebo stane nebo se mnou snad nechceš mluvit já už fakt nevím co mám dělat ale kdyby se ti něco stalo tak by se to rozkřiklo po světě a nějakým způsobem by se to ke mě dostalo už mě nic nenaplňuje ani nové věci mi nedělají radost bez tebe jsem tak prázdná jako prázdná nádoba bez tebe nechci žít ani existovat 😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺💔⚰💊

2 komentáře:

  1. Tvé pocity chápu, protože dost podobné věci jsem ve svém životě už cítila. Ten šílený stesk a strach ze ztráty. Víra, že už nic nemá cenu, když o dotyčného přijdu. I když pro to mám pochopení, nedokážu tě nijak ukonejšit. Jenom ti můžu slíbit, že časem to bude lepší. Pokud se nerozhodneš na tyhle prožitky fixovat a držet se jich zuby nehty.. jednou se budeš cítit aspoň trošku líp. Slibuji.

    OdpovědětVymazat