pátek 4. října 2024

A je tu podzim


Tak je tu další podzim, kterého jsem se nechtěl dožít, ale tak nějak tu stále jsem. Podzim je moje nejoblíbenější roční období. I když jak už začne být zima, to už tolik ne. Ostatní podzim deprimuje, ale mě ne, na ten se vždycky těším. Ani nevím proč ho tak miluju, asi protože mě skvěle vystihuje, kdybych byl roční období, tak bych byl podzim a zima, tyto roční období jsou jako já, chladná proměnlivá náladová krása, to jsem celý já, až na tu krásu. Hlavně miluju hřbitovy na podzim, to mají nádhernou atmosféru, víc než na jaře a v létě, možná se teď konečně vykopu na můj oblíbený hřbitov, už delší dobu jsem zase na nějakém nebyl, ale až přestane pršet, v dešti na žádný nepůjdu, nepotřebuju být ještě víc nachcípaný, možná se i konečně dokopu se jít podívat na hlavní hřbitov ve městě, kde žiju. To by bylo super, přes šest let jsem se k tomu nedokopal. Už docela dlouhou dobu nechodím prakticky vůbec ven, do toho mi dělá velké problémy se donutit k čemukoliv. Musím se do všeho pracně nutit a kolikrát se mi to povede až po několika dnech...
 

2 komentáře: